مامانا شمام تو هفته های من معدتون میجوشه؟😭

۷ پاسخ

قرص پنتوپرازول ۴۰ ناشتا بهم داد دکتر و یه شربت معده ، یکمی کمتر شده ولی همچنان همونه با درد زیاد

وحشتناک 🤦🏻‍♀️

منم خیلی اسید دارم
دکترم گفته هم لانزو هم فاموتیدین هرروز میتونی استفاده کنی

درسته کامل از بین نمیره ولی باز کمی آتیششو کم میکنه

من شربت مگنی میلک میخورم یا لاکسی ژل

سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

اون رفلاکس معده س به دکترت بگو دارو میده

اره انگار تا گوش هام بالا می یادش😖

سوال های مرتبط

مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری