مامانای هم هفته من شماهم معدتون میجوشه

۱۲ پاسخ

اره عزیزم
شیر سرد رو امتحان کن تاثیر داره کمترش میکنه به من که اینطوره

یه وقتایی اره دائم نه

من انگار یه چیزی سره معدم مونده باشه کفریم‌میکنه

چی بگم من تا امروز دارم بالا میارم از معده درد و رفلاکس دیونه شدم

وای آره حتی یه آب ساده هم باعث سوزش معده‌م میشه🥲 از امروز شروع به خوردن قرص نوازلپا کردم 🙁

من از هشت هفته اینجوریم🥲

وای انقد میجوشه انگار اسید معدم از گلوم میخواد بیاد بیرون

پسته بخور

گاهی اره

به دکترت بگو دارو بده شروع رفلاکسه

آره خیلی

اره گرمیجات میخورم بهترم

سوال های مرتبط

مامان لنا 👶🏻❣️ مامان لنا 👶🏻❣️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی