۴ پاسخ

نه اصلا،دکتر پسر من گف این شربت کاملا الکیه و فقط بخاطر تجارته،کوریزان خیلی خوزه

بستگی داره به دختر من اصلااااا تاثیر نداره انگار آب میخوره

دکتر به پسرم پلارژین سیتریزین و آموکسی داده سه روزه میدم خداروشکر خوبه

اره

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان 💙آیهانم💙 مامان 💙آیهانم💙 ۲ سالگی