۳ پاسخ

عزیزم اگه بالا اورد حداقل ی ساعت بهش شیر نده تا معدش اذیت نشه

هر گریه ای که برای گرسنگی نیست
ببین زیاد شیر ندادی دلدرد شده باشه
بیشار مواقع بالا اوردن دلیلش اضافه خوریه
تو هرچقدرم بدی اون باز میخوره پس فکرنکن چون میخوره گشنه س

لابد غذا خوردی ترش کردی شیرت بچه میخوره بالامیاره دلش دردگرفته

سوال های مرتبط