اگه شير دوش استفاده ميكني بدون شيرت خشك ميشه
ولي شير دوش ماماميلك كه من گرفتم باعث افزايش شير ميشه به من روز اول زير سي تا داد روز دوم سي تا داد روز سوم بين سي و شصت روز بعدس بالاي شصتا داد تازه بدون برنامه
فقط روزي يكبار وقت ميكردم بدوشم
بعدش رفتم مسافرت كلا ندوشيدم
قيمتش هم ٨ تومن بود
الان عكسش و ميدم
سه تا يا چهارتا حالت مكيدن داره شبيه مكيدن نوزاد قشنك تخليه ميكنه سينرو
منم دارم استفاده کردم خوبه ولی هیچی مث مکیدن سینه توسط نوزاد نیست
شیردوش پیستونی
فکر کنم پمپی
من تازه خریدم هنوز نمیدونم چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.