این که مادرش جلوبشینه رو مشکلی ندیدم چون واقعا من خودم هیچ وقت جلونمیشینم مادرش بره عقب هرچی باشه بزرگتره ولی رفتارش و اعصبانیتش خوب کردی توهم سرش دادزدی شوهرمنم متاسفانع این عادت گند روداره
فداسرت
دایورت کن.
مردا همینن همشون از کون ماماناشونمیخورن.یجایی توهم قشنگ براش جلو خانواده خودت تلافی کن.بعد ک ناراحت شد بکو تلافی اونشبت ...
فداسرت ب فکر خودتو بچت باش.
والا ما هرجایی میریم شوهرم خودش مسیر رو باگوشی خودش پیدامیکنه تاآخرم گوشی دست خودشه نگاه میکنه کلا وظیفه ی مرد هست اون خودش عرضه نداشته مسیر رو رانندگی کنه اومده سرتو خالی کرده منم یبار داشتم رانندگی میکردم خانواده شوهرم توی ماشین بودن شوهرم داد زد که چرا اینجوری میشه ازتوی خاک نرو چرا انداختی چاله و فلان من خیلی ناراحت شدم ولی به روم نیاوردم باز تو جرات داشتی جوابشو بدی و دادبزنی خودتوخالی کنی آفرین بهت ولی من باشم مادرشوهرم حتما باید جلو بشینه بزرگتره هرچقدر هم که تعارف کنه
من با بقیه مخالفم اتفاقا خیلی مهمه که جلو بشینی خودت من مادذشوهرم همیشه اسرار میکنه و میگه جات اینجا کنار شوهرت هست تو ماشین.... خداراشکر اوکیه.... ولی ازدواج اولم آرزو به دل حسرت ب دل موندم یک بار بشینم کنارش توماشین و برام شد مثله ی عقده
این مردانمیدونم چرابعدازدواج بچه نه نه میشن بخداانگاردنیاومادرشون بااینکه مادرشون حتایه تف نمیکنه توصورتشون بعدازدواج
همه ی خانوما نوشتن که جلو نشستن مادرش مهم نیست ولی به نظرم مهمه پسری که ازدواج کرده باید بفهمه که الان اولویت من خانوممه خانومم باید کنارم بشینه نه مادرم مسئله جلو نشستن نیستا مسئله اون اولویت قرار دادن همسر هست بعد ازدواج اول همسر بعد حالا مادر و خواهر
منم اوایل که محیا کوچیک بود یکی دو بار خونه مامانش سرم داد زد منم با اینکه جز احترام ازم ندیده بودن یهو همونجا شستم پهنش کردم چند ساعتم اونجا باهاش قهر کردم و سرسنگین شدم حساب کار دست همه اومد پشماشون ریخته بود
دیگه تکرار نشد جلوی خانواده همدیگه به هم احترام میگذاریم خب داد زدن رو همه بلدن
میگفتی از عقب نمیشه ادرس داد بده گوشیو ننت نشسته جلو بهت ادرس بده
الان شما رفتنه جلو نشستی یا عقب اینو متوجه نشدم.اخه کسی ک قراره مپ بزنه و آدرس بگه باید جلو باشه.مردا کلا همینن مادرش باید بهش تذکر میداد 🤕البته اگ بلد بودن درست تربیت میکردن بعد زن میگرفتن براشون ولی خب اونجا باید گوشزد میکرد ک شوهرت الکی شلوغش،کرده.حالا ده دیقه دیرتر با بچه اصلا نمیشه گوشی دست گرفت اینستا چرخید وای ب کار حساس
من تایپیک ها روخوندم
اول که به شماحق میدم ولی چون
ماشین خودتون نبود حالامادرشوهرت جلو بشینه بعدمبابچه سخته حق باشماست ولی بهتر بود هم اول میگفتین بهتره خودت اشاره به همسرتون داخل مپ بزنین چون من سختمه واینکه بزار بچه بغل مادرشوهرت باشه کمی استراحت کن
من خودم باردارم وبچه ی کوچیک پدرم خیلی اسرار کرد بیایین شهرستان دلم تنگ شده گفتم ماشین داداش جاتنگه گفت میگم خانمش بره عقب شمابرو جلو ولی بازم وقتی رفتم سواربشم اجازه ندادم دیدم جلو نشسته پاشد برم عقب گفتم نه عزیزم من راحتم طفلک بچه مو گرفت بغلش بااینکه دختر خودشم بود درکل آدم خودش باید برای خودش احترام داشته باشه مادرشوهرت خودش نمیبینه عقب جا تنگه باید خودش میرفت عقب
واینکه طلاهاتو بفروش ماشین بخر منت مردم روهم نکش چه فرقی داره طلاگرون شد ماشین گرون نشد من خودم طلاهامو دادم تارا ثبت نام کردیم بعد طلا گرون شد خوب روی ماشین ها هم کلی آمده چه فرقی داره آسایش خودتو ویچت مهمه باطلا
تازه الان که نزدیک دوتومن شده تارا ها داداشم میگه بفروشین ماشین مدل پایین بخرین یه خونه ی دیگه بخرین بدین اجاره
آخه داریم خونه بعدگفتم نه مگه حیفه خودم شوهرم کیفش رومیبریم
درکل آسایش خودتو وبچتو به هیچی نده
بعدم ماشین بخرمال خودتون باشه جلو هم میشینی راحتم هستی
عزیزم تا ته هم حتی متنتو نخوندم احترام بزرگتر واجبه وباید جلو بشینه من کمادر همسرم زنده نیست ولی هر موقع با خواهر بزرگس میریم بیرون من عقب میشینم تا اون جلو بشینه در مورد برادرای خودمم همینطور
ببین من جات باشم بهش یه بار برای همه اینا تذکر میدم ولی اگه اثر نداشت سری بعد بدتر از خودش صدامو میبرم بالا و اگه تو خونه اعتراض کرد میگم همینه از این به بعد رفتاری که تو انجام بدی میشه الگو من چون خیلی قبولت دارم مطمئن باش رعایت میکنه
جلو نشستن مامانش درسته ولی اینکه میگی درو براش باز کرد حس میکنم میخواسه لج تورو در بیاره ولی توهم خیلی خوب کاری کردی سرش داد زدی خیلی خوشماومد افرین حقش بود کارت بسی عالی بود😎
عکس چیه عزیزم باز نمیشه میشه بفرستیش
حالا شوهر من اگر ماشین خودمون باشه میگه جلو بشین
اگر بخوایم با ماشین خواهرش یا پدرش بریم بیرون قرار باشه شوهرم رانندگی کنه چیزی نمیگه من خودم میرم عقب میشینم
البته مادر شوهرم خودشم زیاد عشق جلو نشستن نداره مگر اینکه ماشین ما نو باشه جلو میشینه
چون شوهرم تند به تند ماشین عوض میکنه
مادر شوهرم باید حتما هر چی میخریم سواربشه اونم فقط جلو
بنظرم چیزی نیست که خیلی ناراحت باشی
یکی دوبار مثل خودش رفتار کنی درست میشه
هفته پیش خونه مادرشوهرم ،مابودیم مادرشوهرم وبرادر شوهر متاهلم تنها
پسرم داشت غذا میخورد که سرقاشق سوم اندازه یه کاسه بالا آورد رو لباسای مجلسی من و خودش وفرشای تازه شسته مادرش
بعد شوهرم سرمن جوری داد زد که پسرم از گریه کبود شد که مکه بهت نمیگم زیاد خورده هی قاشق میکنی دهنش بسه دیگه وفلان و فلان و فلان، درحالیکه تااون گفت نده پسرم بالا آورد
خداشاهده بلند شدم کاسه تو دستمو بردم تو اشپزخونه کوبیدم تو سینک (خدارحم مرد نشکست فقط افتضاح صدا داد)وهرچی از دهنم دراومد پیش اونا بهش گفتم
جوری عصبانی بودم وغرغر میکردم که مانتومو شستم تو سرویس اومدم دیدم برادرشوهرم داره فرش رو تمیز میکنه مادرشوهرم لباسای پسرمو درآورده یکی از تیشرتای خودشو تنش کرده درحالیکه خداشاهده حتی ده ثانیه هم طول نکشیده بود
هی مادرشوهرم غر میزد که چرا داد میزنی بچه داری آرومتر زر بزن،برادر شوهرم پسرمو که همچنان گریه میکرد تو بعلش تکون میداد ومیگفت آروم باش رییییدم پسه کله بابات بااون صداش😮💨
در مورد جلو و عقب نشستن برای من مهم نیست
اما اینکه بخاد جلوی کسی سرم داد بزنه ناراحت میشم و بهش گوشزد میکنم
شوهرت فک کرده جلو بقیه داد بزنه تشویقش میکنن میگن وای چقد مرد با قدرت و اقتداریه که زنش رو اینجوری بی احتزام میکنه؟
چی فک کرده با خودش!!!!
مامانش لال بود ک بهش بگه این روش صحبت با ی خانوم نیس؟
چیزی نیست جلو مادرشون شیر میشن . جو گیر،میشن .
خوووب کردی توام سرش داد زدی .
مشخص بود داره میترررکه از، عصبانیت اینکه داره میره خونه فامیل زنش.
جلو نشستن اشکالی نداره عزیزم من خودم هیچوقت جلو نمیشینم مادرشوهرم باشه ولی بقیه رفتار شوهرت رو مخ بود اینک داد بزنه همش بگه نمیتونی .این قابل قبول نیست این رفتار از نظر من
اینکه مادرش جلو بشینه بنظرم مهم نیست حالا یه متر عقب و جلو که فرقی نداره ولی داد زدنش اشتباه بوده میدادی خواهرش واسش مسیر یابی کنه
اینا به کنار ولی بی وسیله خیلی سخته مخصوصا بری جایی برگشتنی کسی با منت ادموبرسونه
چی نیست والا
خوب کردی جواب شوهرتو داد ی موقع هایی ادم باید جوابشونو بده
حرفتو رک بزن رفتارت بفهمون
طلاق میگرفتم. تو هم اصلا کوتاه نیا
البته عکس باز نشده هااا همین جوری حدس زدم 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.