۱۳ پاسخ

یکی دیگه زدنی دردم میاد خودم آروم میزنم

من ب بازوهام میزنم خودم میزنم وکج میزنم خداقبول کنه

تو بازو خیلی درد داره؟ من هنوز به شکم میزنم ولی داره بزرگ میشه دیگه با دست گرفته نمیشه از بازو خیلی میترسم تازه شکمم جدیدا خیلی درد میگیره اشکم در میاد

منم دکتر تازه گفته از این ماه بزنم یروز درمیون میترسم تو شکمم بزنم‌بخوره ب کیسه آبم با اینک چربی شکمم زیاده
بخاطر همین میزنم تو بازوم

جاش عوض کن به بازو وپا میشه بزنی
زاویه 45درجه بزن و بگو سریع با ضرب وارد بدن کن و مواد آرام فشار بده
دیگه نه سفت میشه نه کبود

خداکمک تمام مادرا کنه فقط خیلی سخته 🥲🥲🥺

کلیپش تو اپارت یا یوتیوب ببین من خودم عمود ب بازو میزنم

سلام عزیزم بزن ب بازو یا شکم نترس پوست صفت کنی بدتر درد میاد همون مستیقیم بزن کج نکن

سلام عزیزم بزن ب بازو یا شکم نترس پوست صفت کنی بدتر درد میاد همون مستیقیم بزن کج نکن

یه 10 روزیه میزنم به ران
شکمم سفت شده میترسم
عمود میزنم منم

سرچ کن نحوه زدنش رو تو اپارات یا اینستا
من اونروز تو اینستا اتفاقی دیدم نحوه زدنش رو

من ب چربیای اطراف ناف میزنم
قبلاً زیر پوستی میزدم ولی دکتر گف اشکال ندارع همینجوری راست فرو ببری بزنی

من به شکم میزنم،عمودبایدبزنه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری