۶ پاسخ

من به دخترم داده بودم
چند بار
خوب بود

من دوسه بار بد ۴۰ روزگی دادم ولی تاثیری نکرد

من میدادم اثرنداشت تازه بیشتز گزیهدمیکرد قطعش کردم

تاثیری نداره

نه شماهم ندین بچه بخواد بخابه میخابه

درخواست دوستی بده گلم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۰ ماهگی
مامان گندم خانوم مامان گندم خانوم ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا&مهرسام مامان مهرسانا&مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی