سلام خانمها برا سرفه بچه چهارماه چیکار کنم

۴ پاسخ

پلارژین ۱۰ قطره هر ۸ ساعت اسپری بینیم هر ۴ ساعت دو تا بزن پسر من اینجوریه آنقدر استفاده میکنم

دکتر برای دختر من سرما خورده بود پلارژین نوشت

باشه ممنونم ک جواب دادین

منم پلارژین ک دکتر گفت میدم ولی طفلی سرفه می‌کنه جاییش درد می‌کنه یه دفعه ازخواب میپرع

سوال های مرتبط