تو رو خدا بگید برا سرفه بچه ۴ماهه چیکار کنم!؟

۱۳ پاسخ

ببرش دکتر تا سنگین تر نشده سرفه هاش من بردم دارو نوشت سر ساعت تو گوشیم ساعت گذاشتم الارمش زنگ می‌خورد داروشو میدادم زود جواب داد خوب شد

دستگاه بخور سرد برا پسر من جواب داد

بخور بده بهش

سلام قطره پلارژین بده بهش

فردا قطره پلارژین بگیر بهش بده

دکتر همیشه به پسرم شربت دکسترمتروفان میده با یه دوبار سرفه اش قطع میشه

ازین اسپری ها بگیر با دم یارش
هر ۶ ساعت ۲ پاف بزن تو دهنش
خیلی جوابه

تصویر

بمیرم بچم از بس سرفه میکنه سینش گرفته😭 تب داشت از کی دارم پاشویه میکنم

پلارژین داری خونه؟ بده بهش

ببر دکتر شربت میده خوب میشه
دختر منم سرفه میکرد

بخور خالی؟

دستگاه بخور بذار براش

سرما خورده؟یا رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی