بچه ۴ماهه رو تو کالسکه میزارن؟

۹ پاسخ

من از روزی ب دتیا اومده میزارم بعد۴ماه که دیگه بزرگه بزار.
زیرش پتو پهن کن الان فصل سرماس دوربرش بسته باشه .روشم یک پتو بنداز

نه من نمیذارم
چون هنوز ستون فقراتش محکم نیست
من میذارمش تو کریرش
کریرش روی بدنه کالسکه اش نصب میشه و با اون میبرمش بیرون
اینجوری👇

تصویر

خب اگ کالسکه مدل خوابیده باشه بخابونش داخلش

منم ۴ ماهشه میخام شروع کنم با کالسکه ببرمش بیرون . هوا خوب شده

من سه ماهگی هم گزاشتم

من از ماه اول با کالسکه میبزدمش بیرون

چرا نزارن ؟ من از یک ماهگی هممه جا میبردم با کالسکه

اره

منم برام سواله که از کی میتونم داخل کالسکه بذارمش

سوال های مرتبط