از کی میشه بچه رو نشوند تو کالسکه؟

۴ پاسخ

کالسکه که تختم میشه مشکلی ندارن هر موقعی بخوای میتونی بزاری

من از اول گذاشتم اوایل حالت خوابیده بعد کم کم نیم‌خیر الانم نشسته میذارم

منم از ۲ ماهگی

کالسکه؟ من از ۲ ماهگی میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان محمدحیدر👶 مامان محمدحیدر👶 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم ۴ ماهگی