سلام از کی میشه بچه رو تو بغل یا تاب نشوند؟

۴ پاسخ

من از ۲ ماهگی بغلم نشوندم

تاب تشکی خوبه براشون ، پسرم تو تاب میخابه ، پسر منم اصرار داره بشینه😁ولی میگن ممکنه کمرش درد بکنه برا همین یکم میزارم بشینه زود میگیرم بغلم یا میزارم رو تشک

پسر من ک همش میخواد بشینه ولی براشون خوب نیست زیاد

سلام تاب ریلکسی داره اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۳ ماهگی
مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم ۴ ماهگی