۷ پاسخ

خوابیده آره
نشسته نه

آره بابا من که خیلی وقته بچمو میزارم تو کالسکه

من از دو ماهگی میذارم

اره بابا چرا نشه

چرا نشه

ما از یک ماهگی گذاشتیم

من از یک ماهگی گذاشتم
ایرادش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی