۳ پاسخ

برا من از ده و‌نیم صبح دارم روانی میشم

عزیزم شیر خودتو میدی یا شیر خشک؟

محکم بگیر بزنش🤣🤣🤣🤣
مال من خو خاب خرگوشی میخابونم زمین میزارم فرتی گریه میکنه
یکم گل‌محمدی با نبات بجوشون بهش بده راحت تا صب میخابه

سوال های مرتبط