۲۹ پاسخ

من ک دوس دارم بعد عید باشه

دقیقا باهم همزمانیم عزیزم 😍. ولی من به احتمال زیاد سزارین میشم چون هرکاری میکنم بچم بریچ مونده

منم طبق تاریخ ۲۰ تم زایمانم بود ولی سوم زایمان کردم

منو شما باهمیم،،،ولی میخام یا دکترم هماهنگ کنم اگ بشه دوروز دیرتر بدنیا بیارم بشه405

تو دقیقااااااا همراه منی ک😁

من ک 4روز مونده طبیعی ولی هیچ علامتی ندارم

سه شنبه انشالله میرم واسه سزارین

۵ روز🙄

من ۲۲روز🥹🩷

خوشبحالت من ۸۱روز دیگه

انشالا ک سال جدیده

۱۸روز دیگه

من ۵۴ روز😭

منم هیج علائم ندارم

تصویر

منم ۲۰ روز مونده

۱۴روزطبق آنتی طبیعی

۵روز😑

من ده روز شد🫢
نمیگذرهههه نمیگذرههه

من ۱۵ روز دیگه هنو وقت دارم

طبق تاریخ ۳۰روز

انشالله ۱۲ روز دیگه😍🥰

من38روز

با هم یکیم😅

من طبیعی ۱۲ روز ولی سزارینم ۳ روز

منم ۲۵ اسفند زایمانم منم موندم کی زایمان میکنم🤦‍♀️

من ۵۱ روز مونده

طبیعی ای هستی!
من طبق برنامه ۴۸ روز زده
ولی چون سزارین میخوام ۴۱ روز مونده احتمالا

من ۴۹ روز😭

خدایی طبیعی دنگ و فنگ قبل داره سزارین بعد جفتشون سختن ولی اینکه نمیدونی کی میاد تو طبیعی اون بده

سوال های مرتبط