سلام خانما کسی پماد سودوکرم خریده؟

۵ پاسخ

من برای پسرم خریدم ،حساسیت داد،بعد فهمیدم برای بچه نوزاد تازه به دنیا اومده خوب نیست و باید برای مواقع سوختگی زده شه،بعد اردن خریدم عالی بود

آره عزیزم من گرفتم عالییییه تستش هم اول خودم انجام دادم لاپام حسابیی سوخته بود خداییش آب رو آتیش بود براااام

اگر ایرانی خواستی بخری باریج خوله آردن خوبه. .آردن هم خوبه.

میگن نمیشه مدام استفاده کرد
فقط وقتی بچه سوخته باید بزنی
ولی مارک های دیگ رو بخری بهتره
همیشه استفاده میکنی که نسوزه

اره من انگار قحطی بود دوتا هم خریدم 😂

سوال های مرتبط

مامان دخملی❤🤗 مامان دخملی❤🤗 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد