۹ پاسخ

اینم هست

تصویر

اینام دکترم داد تاثیر داشت

تصویر

پاهاشو بگیر جمع کن‌رو شکمش دوباره بیار پاین دوباره جمع کن چند بار انجام‌بده بچه اروم‌میشه احتمالا نفخ داره

من دارم میمیرم از بی خوابی راه حلی دارین به منم بگین

عزیزم شربت گرایپ میکسچر بده روزی 3 یا 4 بار بده خیلی آروم میشه هم کولیکش برطرف میشه به پسرم هم میدم خدارو شکر خوب شد سری خوبش کرد شبا هم میخوابه خودم بیدارش میکنم شیر میدم بعد دوباره میخوابه

برای منم اینجوری بود نه شب خواب داشتم نه روز خداروشکر. الان خوبه روزا شباهم ۲ونیم به بعد می خوابه تا صبح

کولیک داره؟

ماهم همینطور دکتر گفت فقط باید دوره اش بگذره ۳/۴ماهگی😢

روزا خواب؟

سوال های مرتبط