😑🤣🤣🤣فک کنم بچم سرپا وایساده🤣🤣

تصویر
۱۵ پاسخ

یا خدا🤣😂😂

دیگه داره آخرین تلاشاشو میکنه اون تو که بیاد بیرون🤣

عزیزم🥺جاش تنگه دگ

میخواد بیاد بیرون خروجی پیدا نمیکنه 😅😅😅😅😅😅😅😅

منم خیلی میشه اینجوری

😂😂😂😂😂

فشار روشونه

دقیقا مال منم انگار وایستاده تو شکمم

وااااای موردم از خنده🤣🤣🤣🤣

😂😂من دردم اومد چ سیخ نشسته

پسر من تکون های شدید میخورع ولی تا پرهنم میکشم بالا نگاش منم اروم میشه انگار خوشش میاد ایسگا کنه😐😂😂😂

اره من از خاب ک بیدار میشم اینطوری میشه انگار سیخ میکنه خودشو🤣

منم ۴۰ هفته رفتم زایشگاه کفتم بچه ام تکون نمخوره الکی دیگ‌سوزن فشار زدن

چه باحال شده 😂
شکم من تاحالا اینجوری نشده

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی