۹ پاسخ

سدیم کلراید

اگه ویکس داری بگیر جلو بینیش

قطره بینی سدیم کلراید بریز

قلم ویکس بگیر خیلی خوبه ، جواب میده بینیش باز میکنه

قطره سدیم کلراید بریز تو بینیش بعد با پوار خالیش کن

اسپری بینی رستانکس مومتازون ۰/۰۵ خیلی خوبه

ویکس اگه داری جلوی بینیش قراربده تابوش کنه بینی بچه بازشه اذیته

قطره بینی داری بریزداخل بینیش

اسپری بزن بینیش سدیم کلراید

سوال های مرتبط