کم ابی
زود شیر بده و اب جوش در حد ۳۰ سی سی بهش بده در طول روز
مثلا هر ساعت با قطره چکون یه ۳ میلی بده
اینجور لازم نیست شیرینشم بکنی
البته اب جوش سرد شده بده
باید چ رنگی باشه
چه رنگی بود قبلا مگه
جاش زیاد گرم میکنی؟یا لباس زیاد میپوشونی؟؟از گرما هم میشه
بخاطر کم ابیه زود به زود شیرش بده
درطول روز یکم اب حوشیده سرد شده بهش بده تا رنگ ادرارش خوب بشه
کمآبی 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.