کاش بیای بگی دائم انتی بیوتیک استفاده کردی خوراکی و واژینال برا فانلینگ بودنت یا ن توروخدا بیا بگو
از وقتی فانل شدی پساری گذاشتی دائم انتی بیوتیک استفاده کردی خوراکی و واژینال یا ن😭😭😭😭😭😭😭تورو ابلفظل بیا بگو
از خوبان خدایی
بله عزیزم بخواب نهایت استفاده رو بکن دو هفته ی اول همش می خوابن من به زور با سرنگ شیر می دادم و الان بیا ببینش باید دو ساعت بگردونی تا چشاش خسته بشه بخوابه
اره باید بخابه
آره طبیعیه فقط هر دو ساعت حتما بهش شیر بده
اره خیلب خوبه پسرمنم اینجوری بود
دختر من الان سه ماهشه کمی بهتر شده عادیه خوابش خوب باشه وزن گیریم خوب میشه
اگر در ابتدای تولدش هست بله لازم هست اون حجم از خواب برای نوزاد فقط چیزی که گفته میشه اصولا تا یه مدت کوتاه اوایل باید هر دو ساعت بیدارش کنید و بهش شیر بدین ؛ وگرنه بچه تب می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.