۴ پاسخ

سلام نه چه مشکلی

حالا فوقش میزایی دیگه هفتت هم بالاسطوری نیس😅

اتفاقا همین صبحی توفکرت بودم ک زایمان کردن کرد😀

ن بابا تو فکر نباش
دیگه ۳۶ هفته هم هستی خیالت راحت

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد