سلام کسی بوده کیست در مغز جنین باشه مشکلی پیش نیاد؟

۴ پاسخ

من توی انومالی بود اما خداراشکر خودش برطرف شده بود

من آنومالی داشت بعد 27 هفته رفتم سونو رفع شده بود نگران نباش میره

ازبین میره عزیزم نگران نباش

من انومالی ک رفتم داشت
بعد خودش از بین رفت تو ۲۴ هفته
دکتر گفت ۹۰ درصدشون خودشون از بین میرن

سوال های مرتبط