۷ پاسخ

آروغشو بگیر اگر خواست مجدد بهش بده

بهش بده تند تند معدش کوچیکه زود گشنه میشه

بچه من از ۳ روزگی برا زردی بستری شد. همون ان ای سیو یهش ۶۰ تا میدادن هر وعده‌. قشنگ سیر سیر میشد میخوابید

اخه نوزاد هرچی بهش شیر بدی میخوره نمیفهمه که
بعد یهو بالا میاره و اونوقت مشخص میشه چقد اضافه تر خورده بوده

شیربده

ببین چند کیلوعه
به من گفتن ۳۰ تا بچه هلاک بود از گرسنگی
نزدیک ۵۰ ۶۰ تا میخورد
دکترش گفت ۳۰ تا میانگینه هیچوقت بجه ۳ کیلویی غذاش با بچه ۲ کیلویی و ۴ کیلویی یکی نیست

نه گلم هربار شیر دادنی، ۲ ساعت زمان میبره تاهضم شه، شیر دادن زیاد باعث دلدردش میشه
۳۰ تا برای نوزاد ۶ روزه کافیه پستونک بده یا سرشو با رو پاخوابوندن و راه بردن گرم کن تاخوابش ببره ۲ ساعت گذشت بهش بهش مجدد بده

سوال های مرتبط