۷ پاسخ

اگه میبینی چرک داره نگه ندار زود ببر دکتر که سنگین تر نشه خدایی نکرده من تا سرفه رو زد بردمش

دختر من ۵ ماهشه سرفه وحشتناک می‌کرد مثل بزرگ‌ترا سرماخورده بود از ما گرفته بود خدا خیرش بده دکتر بردم ازیترو هرروز یه ساعت مشخص یک ونیم سی سی گفت بدم مثلا هرروز ۸ شب میدادم سالبوتامول هر ۸ ساعت نیم سی سی سیتریزین هم هر ۱۲ ساعت نیم سی سی فقط نکته مهم ساعت گوشیمو گذاشته بودم سر ساعت زنگ می‌خورد داروهاشو میدادم خداروشکر زود خوب شد

من سه شبانه روز، مدام توی خونه روشن کردم ،تا سرفه هاش بهتر شد، خیلی بدجور سرفه میکرد

دستگاه بخور ما از این مدل هست

تصویر

میتونی یه کتری بزاری رو اجاق زیرش رو کم کن،،بزار آروم بجوشه بچه رو بگیر سمت بخارش، مواظب باش نسوزونی، با فاصله بگیر، مهم اینه که اون بخور گرم به نفسش بخوره، مواظب بچه باش که نسوزه

دختر منم همینطور بود، بخور خیلی کمک کننده هست

از دستگاه بخور گرم استفاده کن، آروم آروم به پشتش بزن کمکش کن که سرفه کنه

سوال های مرتبط