۶ پاسخ

من مسمومیت غذایی داشتم فقط و هیچ کجام درد نمیکرد

هرکسی علائمش فرق میکنه من از سینه درد میخوام بمیرم ولی خب حالت تهوع ندارم 🤷🏻‍♀️

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

تو بارداری هم ماه اول درد پریود میاد اگه بی‌بی‌چک داری بزن خودتو خلاص کن
اعصابت اروم میشه

من داشتم از ظهر دیگه ندارم

نه ربطی ندارد اصلا به علایم توجه نکن
تا دو روز دیگه انشالله پریود نشدی تست بزن

سوال های مرتبط