۵ پاسخ

واسه منم اون وقتا سفت میکرد خودشو شکمم یهو یه فرم عجیب می‌گرفت
تازه من وقتی. سفت میشد تنکی نفس و تپش قلب میگرفتم
البته هربارnst میدادم انقباض نشوندمیداد آخر 39هفته6 روز زایمان کردم

اشکال نداره طبیعیه همراه با درد باشه انقباض هست اینجوری بدون درد دکترم گفت اسپاسم هست ‌عادیه

امروز مگه شروع شده خواهر؟؟🤣
منکه هنوز تو دیروزم صبح ب این زودی
نه بابا نگران نباش گذراست 😘

سلام منم چند هفته ست این حسو دارم فکر کنم انقباضات طبیعی باشه
بازم می‌تونی از پزشکان جویا شید

نه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری