ویتامین دیو چجوری ب یاسین بدم ۳ سالشه قرصو

۶ پاسخ

به من شربت ویتامین دی داد گرفتم بعد ناهار ۵ سی سی

باید قطره بگیری نه قرص

نه عزیزم باید مخصوص،کودکان بگیری

نه قطره . دکتر به ما قطره داد ، هر هفته یک سی سی ۱۲ هزار

اگر قرصه میشه پودرش کنی بعد بکن قاشق بده بخوره ابم بکنه پشتش ...

ما قطره خریدیم باید قطره میگرفتی

سوال های مرتبط