۱۴ پاسخ

برای من که گاهی شیرجه میزنه😆

بخاطر اینکه جاشون تنگه اینطوری میشه،نگران نباش

بادکترم صحبت میکردم میگفت اصلااینکه میگن جاشون تنگ میشه علمی نیست بایدحدااقل هردوساعت یابعدازوعده ی غذایی تکون بخورن من خیلی میرم ان اس تی
نوشابه فقط جوابه واسه من نوشابه امتحان کن حرکاتش اگه شدیدهم نبودمهم نیست مهم اینکه حرکت کنه

از منم همینطوره ولی از من بیشتر شبا فعالیت خوبی داره

بروان اس تی بده عزیزم

یچیزی خیلی هیلی شیرین بخور‌نوشابه بستنی یا حلیم حلیم هر کی‌خورده بچه بدجور تکون خورده دیدی نمیخوره برو بیمارستان nst

یه استکان نوشابه گازدار بخورد بع پهلو بخواب اگه سه چهار تا ضربه نزد برو دکتر

من هم هفته ام نزدیک شما هست باید بخوابم به پهلو چپ تا بفهم قبلا بهتر بود حرکاتش.

بهداشت نزدیک خونتون نیست برو صدای قلبشو برات بزاره

ان اس تی بیمارستان ارزونه..خب برو

ببین اگ تکون میخوره در روز شش هفت بار هشت بار اوکیه
اگ کمتر برو ان اس تی بگیر خیالتم راحت تره
بچه بزرگ میشه جاش تنگ میشه خستس میخوابه

حتما ان اس تی بده

عزیزم منم اونطوریم فک کنم جاشون تنگ میشه از اونه☹️

برو nst بده حتما خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط