۴ پاسخ

به نظرم اگه سونو همه چیز اوکی بوده نگران نباش
وروجک منم چند روزی خیلی کم تکون میخورد
حتی یسری رفتم بهداشت هر چی می‌گشت صدای قلبشو هم پیدا نمیکرد
حتی اگه در روز یکی دوتا حرکت حس کردی اوکیه مگر اینکه خدایی نکرده علائم خطر داشته باشی

وای بچه منم خیلی کم تکون میخوره

برو حتما جدی بگیر

برم

سوال های مرتبط