یه دوش بگیر آروم نشدی برو بیمارستان نوار قلب میگیرن
منم دقیقا تو ۳۶ هفته اینطوری بودم ۲۴ ساعت درد داشتم رفتم دوش گرفتم کمی آروم شد رفتم نوار قلب گرفتن گفتن انقباض هست ولی ضعیفه برو خونه استراحت کن اگه دردات شدیدتر شد دوباره بیا بستری بشی
اومدم خونه دیگه دردام تموم شد ۴۰ هفته کامل شدم بدون درد رفتم بیمارستان گفتن ۳ سانت بازی و باید بستری یشی
شاید ماه درده
انقباض داری عزیزم .حتما..یا کار سنگین انجام دادی..بهتره استراحت کنی..حداقل دوهفته دیگه بچه باید بمونه ک. ود بدنیا نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.