من بچهام از ۴ماه و۱۵روز کم کم میدادم میخورد
من ک بچم از آب سوپی ک واسه خدمون درس میکنم و هرچی دار میدم رب و پیاز عدس وووو هرچی توش دار
میگن ضرر داره ولی الکیه
هنوز برنج اینا ندادم امروز هویج آبپز میکنم میدمش ی قاشق بیشترم نمیخوره یاد ندار خوردن تف مکن😂
سلام بعضی دکترا میگن از ۴ بعضی از ۶ بنظرم از اخر ۴ ماهگی اوایل ۵ که وسطشه شروع کن
سلام
صبح شما هم بخیر
بعد از شش ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.