سلام صبحتون بخیرازچندماهگی غذاشروع کنم برادخترم

۴ پاسخ

من بچهام از ۴ماه و۱۵روز کم کم میدادم میخورد

من ک بچم از آب سوپی ک واسه خدمون درس میکنم و هرچی دار میدم رب و پیاز عدس وووو هرچی توش دار
میگن ضرر داره ولی الکیه
هنوز برنج اینا ندادم امروز هویج آب‌پز میکنم میدمش ی قاشق بیشترم نمیخوره یاد ندار خوردن تف مکن😂

سلام بعضی دکترا میگن از ۴ بعضی از ۶ بنظرم از اخر ۴ ماهگی اوایل ۵ که وسطشه شروع کن

سلام
صبح شما هم بخیر
بعد از شش ماهگی

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی