برادخترم شروع کنم بیسکوییت مادربهش بدم

۶ پاسخ

بی خاصیته

چهارماهگی که کلا زوده
بیسکوییت مادرو دیگه کجای دلم بزارم اخه؟
نه اصلا اصلا

تا سعی داری چیزای شیرین و شکر اینا نده بچه عادت نکنه به قند مزاجش

تازه زودم هست هنوز

یاخدا از بیسکوییت مادر‌ میخوای شروع کنی؟😮 این همه چیزای مقوی😐 درسته اسمش بیسکوییت مادره ولی اصلا مقوی نیست تازه ضررم داره بیچاره بچه گوارشش داغون میکنی

حریره بادوم بده

سوال های مرتبط