بی خاصیته
چهارماهگی که کلا زوده
بیسکوییت مادرو دیگه کجای دلم بزارم اخه؟
نه اصلا اصلا
تا سعی داری چیزای شیرین و شکر اینا نده بچه عادت نکنه به قند مزاجش
تازه زودم هست هنوز
یاخدا از بیسکوییت مادر میخوای شروع کنی؟😮 این همه چیزای مقوی😐 درسته اسمش بیسکوییت مادره ولی اصلا مقوی نیست تازه ضررم داره بیچاره بچه گوارشش داغون میکنی
حریره بادوم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.