کیا مثل من دارن برا انتی لحظه شماری میکنن چرا نمیگذره😭😭😭😭

۷ پاسخ

من ۵ شنبه نوبت گرفتم نمیدونم برم یا بذارم هفته بعد دیگه نمیتونم صبر کنم دوس دارم برم ببینمش هر چی زودتر

منم فردا باید برم

من هفته دیگه واس انومالی ولی نمیگذره ک

دکتر من گفته چون میخوره به تعطیلات ۱۱هفته و ۴روز برم منم یکم استرس دارم

۱۲ هفته و۳ روز برو عزیزم استرس هم نداشته باش توکلت به خدا باشه

من هفته دیگه 😬

منم دوشنبه قراره برم ولی استرس ندارم🫠

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی