من ۵ شنبه نوبت گرفتم نمیدونم برم یا بذارم هفته بعد دیگه نمیتونم صبر کنم دوس دارم برم ببینمش هر چی زودتر
منم فردا باید برم
من هفته دیگه واس انومالی ولی نمیگذره ک
دکتر من گفته چون میخوره به تعطیلات ۱۱هفته و ۴روز برم منم یکم استرس دارم
۱۲ هفته و۳ روز برو عزیزم استرس هم نداشته باش توکلت به خدا باشه
من هفته دیگه 😬
منم دوشنبه قراره برم ولی استرس ندارم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.