۱۰ روز تا انتی، ، 😫چرا نمیگذره

۹ پاسخ

وای من یکشنبه میرم ازالان استرس دارم

نگران نباش میگذره منم همیطور بودم ولی گذشت خداروشکر دیروز هم ان تی دادم رفت انشالله انومالی بخوشی بگذره

من سرماه میرم روزا اصلانمیگذره

هرچی بیشتر منتظر باشی اصلا نمیگذره من انشاالله ۲۵ انومالی دارم 🥲🥲انگار مرداد طلسم شده بود تموم نمیشد حالا شهریور شروع شده مگه میگذره اق

وای وای نگو نگو پیر شدم سر این هنوز یه هفته مونده

حالا برا من سه روز مونده انگار ۳سال مونده

براهیشکی نمیگذره🥺

میگذره سخت‌ نگیر

۹ روز تاانومالیییی چرا نمیگذره🥲🤣

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی