چرا روز نمیگذره فردا شه😩😩 نوبت ان تی دارم🥹

۹ پاسخ

وای دقیقا منم فردا نوبت دارم

منم فردا سونوانتی دارم دل تو دلم نیس

تازه صب شدهههه بابا صبر کن انقد این مسیر طولانیه

منم پنجشنبه دارم🙈🥲

چرا عجله داری 🫣

میگممم من اگه نرم سونو تا ان تی مشکل پیش نمیاد
آخه هماتوم دارم گفتن دوهفته دیگه سونو بده

بعد انومالی میری

ان تی همون آزمایش خونه دیگه؟ یا فرق داره

میگذره عجله نکن
بیخیال باش

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شومبول‌طلا👼🏻 مامان شومبول‌طلا👼🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری