سلام خانما فردا نوبت ان تی دارم چ توصیه هایی دارین؟

۷ پاسخ

کار خاصی نمیخواد کنی
صبحانه عادی بخور برو

اونقدر بچه تحرکش تو ۳ زیاد نیست ک خودتو بخوای ببندی به شیرینی
دکتر بدون این چیزا کارشو انجام میده
دستشوییم بستگی به نوع سونویی ک دستگاهشو دکتره داره بهت میگه بری یا نری.
همین
ازمایش خون رو هم بعد از سونو باید بری
نیازی به ناشتا بودن نیست

نیم ساعت قبل از سونو آبمیوه شیرین بخور
وقتی جواب سونو رو گرفتی برو آزمایشگاه آزمایش هم بده

والا اینجا گفتن یه نوشیدنی شیرین با شکلات بخور من خوردم رفتم گفت مثانه ت پره برو خالی کن یه ربع بعد بیا

نگران هیچی نباش ریلکس باش مایعات بخور مثانه پر باشه وقت سونو سعی کن آبمیوه بخوری که هم شیرین باشه نی نی تکون بخوره 🥰❤️

دقیق دوازده هفته وچندروزه که میخای بری؟ان شاالله که به سلامتی وخوشی بگذره برات شیرینی قبلش بخور.اگ حرکت کم بودلیمونادبخور

آرامش داشته باش و همه چیو به خدا واگذار کن … آزمایشش رو هم باید همون روز بدی … با جواب سونو میری آزمایشگاه … انشالا که همه چی خوبه

مایعات و خوراکی های شیرین بخور قبلش اگر شکمی هست سونو همین ؛ انشاالله همه چی خوب پیش بره

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری