سلام مامانا بچها ۱۵ ماهگی مراقب دارن ؟

۵ پاسخ

من نبردم

بله من امروز بردم

مرسی دوستان

اره باید ببری بهداشت . من شخصا بیشتر برای ثبت کردنشون میبرم ولی پیش دکترش میبرم هر ماه یا دوماه یبار برای چکاپ

اره.

سوال های مرتبط

مامان دلآوا🩷 مامان دلآوا🩷 ۱ سالگی
مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی