خانوما حتما باید مراقب ۱۵ ماهگی ببریم ؟؟؟

۸ پاسخ

ببرش برای نمودار رشدش باید تکمیل شه

من نبردم کسی ام از بهداشت بهم نگفته مراقبت پونزده ماهگی داره بهداشت طرف ما خیلی بیخیاله یادمه از واکسن پسرم رد میشد نمی‌گفت بیار براشون مهم نبود

برای دختر من تو اوج جنگ بود نبردم خودم قد و وزنش گرفتم که بردمش بگم ثبت کنن.

اخ اخ گفتی امروز وقتش بود😬😬

بهداشت ب من گفت واجبه حتما بیارش

من نبردم هنوز از بهداشت زنگ زدن بیار

من که تو جنگ بود نبردم

واجب نیس ولی ببری بد نیست

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو مامان ویهان کوچولو ۱ سالگی