لطفا سونو خوب واسه انتی مشهد معرفی کنید❤️

۸ پاسخ

من کسایی که شنیدم خیلی خوب هستن
شماعی
هاشمی عطار
بهادری
خودم پیش بهادری تو نسل فردا رفتم راضی بودم ولی خیلی طول کشید نوبتم شد ۳ساعت و نیم🥴
از ۳ هفته قبل هم باید نوبت بگیری چون دکتر خوبیه همیشه وقتاش پره

نسل فردا کوهسنگی خیلی دقیق

من واسه دخترم نسل امید میرفتم خیلی خوب بود الانم میرم بیمارستان ناظران واقعا عالیه هم زود نوبتت میشه هم دستگاه هاشون جدید و دقیقه

نسل امید

من خودم علم الهدی میرم امید بخدا

نسل فردا کوهسنگی

دکتر علم الهدی
دکتر بهادری
دکتر منصوری
دکتر مهدیه بقایی
بزن تو نت ادرس همشون میاد

به منم همینطور😁😁.

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵👼 مامان پسری🩵👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد🩷✨🎀 مامان کنجد🩷✨🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری