خانما دوتا قطره اد گرفتم کدوم مارکش بهتره

تصویر
۱۰ پاسخ

من سمت راستی رو‌میدم عالیه

من پدیا بست میدم

خانما نمیدونم ولی میگن قطره که بهداشت میده استفاده کنین بهتره قطره هایی ک ازبیرون میگیرن خوب نیس یه مامامیگف اینو

دختر من پدیا بست میخورد بردم دکتر گفتم پدیا بست خوبه گفت And بهتره الان اینو میدم

پدیت بست خیلی غلیظه پسرمن خیلی بالامیاورد بعدش ولیand وخیلی راحت میخوره فقط مزه شو دوست نداره که اصلا مهم نیست😅

پدیا بست

Pedia Best

پدیابست اون طرح فیله
ولی پسر من نخورد دوس نداشت

جفتشم خوبه من اون صورتیه رو میدم

هر دو خوبه اگر رفلاکس داره پدیا بست

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان دلنیا خانوم مامان دلنیا خانوم ۱۷ ماهگی