۳ پاسخ

اين عاليه
پسرم خيلي دوست داره و خوشمزست

تصویر

از این مدل ادکیم بهداشت داد برای دخترم دوبار دادمش هر دوبار بعدش عق زد وجوری بالا اورد که ازدماغ ودهنش میریخت وخیلی درحدی که کل معده اش قکرکنم خالی میشد اصلا سابقه بالا اوردن نداشت
دیگه انداختم اشغالی واقعانم بدمزست خودمم مزه کردم
دیگه الان براش مارک خوب خودم میگیرم از بهداشت نمیگیرم

پسر من یوروویتال دوست داشت..تلخیش کمتر بود و بوش بهتره..اون یکی خیلی تلخی داره..

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی