اين عاليه
پسرم خيلي دوست داره و خوشمزست
از این مدل ادکیم بهداشت داد برای دخترم دوبار دادمش هر دوبار بعدش عق زد وجوری بالا اورد که ازدماغ ودهنش میریخت وخیلی درحدی که کل معده اش قکرکنم خالی میشد اصلا سابقه بالا اوردن نداشت
دیگه انداختم اشغالی واقعانم بدمزست خودمم مزه کردم
دیگه الان براش مارک خوب خودم میگیرم از بهداشت نمیگیرم
پسر من یوروویتال دوست داشت..تلخیش کمتر بود و بوش بهتره..اون یکی خیلی تلخی داره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.