چخبره مگه چیشده
من چیکار کنم که بچم شیرش کمیابه
باید اینقد بگردیم تا پیدا کنیم که دوتا هم بیشتر نمیدن😐😭
من پسرم شیر مادر میخوره به نظرتون شیر خشک بگیرم ؟
برو چندتا بخر.
واییی منم اولین دغدغم شیر خشکه
همینجوریش سخت پیدا میشد،نمیدادن بیشتراز یکی
الان چ غلطی کنیم😭😭
ما آخه غصه چیا بخوریم خدایا گرانی پوشک شیرخشک و هزار بدبختی دیگه 💔🙂
وای من اپتامیل میدم
چیکار کنم
من الکی سینمو میدادم الان فقط تقویت کنم شیرخودمو بخوره با این شرایط خدا
اگه خودمون به خودمون رحم کنیم چرا پیدا میشه
توروخدا برو الان بخر هرچندتا میتونی
من چقد از این کار بدم میومد قبلا
ولی پای بچه وسط باشه فرق میکنه
دیروز رفتم با بدبختی ۲۰ تا واسش شیرخشک گرفتم
چرا ندن شیرخشک؟
منم غمم همین شیرخشکه🥺
برو بخر الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.