اگ شیرخشک گیر نیاد باید چکار کنیم

۳ پاسخ

سر ماه سهمیشو میتونی بگیری، هر داروخونه دوتا یا یدونه میده، تو شهر بچرخ از هر داروخونه بگیر، من این اینطوری ده تا گرفتم، یجا بهم ندادن، چندتا داروخونه رفتم

فکر و‌خیال منم هست

به اینا فکر نکن

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۱۶ ماهگی