۳ پاسخ

از کجایی من برا شیر خشک بچم موندم دستم خالیه

سلام ببخشید سوال غیر مربوط می‌پرسم ازتون
شما شیر خشک بچه تون عوض کردید؟
آخه دختر منم شیر خشک نان اوپتی پرو میخوره بهش وزن نمیده و رفلاکس هم داره دل درد کولیک هم همراش
خودم حس میکنم شیر نان سنگین براش
از طرفی هم دکترش بهش نان AR داده ک نصف به نصف نان ساده بهش بدم

ولی حس میکنم اگر شیر اپتامیل بهش بدم شاید بهتر باشه.
دلیل عوض کردن شیر بچه تون میشه بگید؟

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۴ ماهگی