۶ پاسخ

اگ پستونک نگرفته پس نمیگیره دختر منم نمیگیره. فقط وقتی بهش قطره هاشو میدم بعدش پستونک میدم میک میزنه یکم بعد تفش میکنه

نمیگیره دیگه نمیگیره پسر منم نگرف . سرش یکم آب شکری چیزی بمال خوشش بیاد

پستونک بیبی لند سر بادومی رو بالای ٩٠درصد بچه ها میگیرن من خودم از کسی که استفاده میکرد پرسیدم گفت امتحان کردم همشو به من گفت همینو خریدم پسرم گرفت راحت

الآن دیگه وقتشه که دستاشون روبخورن،جوجه ی منم وقتی شیرخورددستاشومیکنه توی دهنش مک میزنه

پستونک پسرمن ارتودنسی هست وبیبی لند....بعضی وقتاهوق میزنه بابازی کردن میزارم دهنش میخوره

اگه مدلش فرق کنه مثلا ارتودنسی باشه چی نمیگیره؟؟؟

سوال های مرتبط