۴ پاسخ

البته پسره من تا دوماهگی مدل شب خی اور شی رو فقط میگرفت از دوماهگی به اینور فقط مدل روزشو میگیره و اشلا اون مدل ارتودنسی رو دوست نداره تا میدم دهنش پرت میکنه بیرون ؛ شاید ازین مدل گرد هی اور شی رو دوست داشته باشه

یکم قطره ad بزن رو پستونک و نگه دار پستونکو با دستت چندین بار امتحلن کن انشالله میگیره

قطره آ د اگ دوس داره بزن روش بزار دهنش چن روز تا عادت کنه خیلی خوبه خدایی ارامش میگیرن با مکیدن

دیگ دیره نمیگیره

سوال های مرتبط