فعلا ک شمال گیلان امنه
فعلا آروم باش
من میخندم نمیدونم چرا🫠😂
شمال ک مراکز نداره فقط دوستان میان مث اون دفعه فروشگاه ها خالی میشه اونم فدای سرشون نگران نباش یکم وسیله تو خونه بگیر داشته باش بقیش خدا بزرگه!
منم خیلی گریم گرفت ، اما بچه ها باید قوی باششیم، خدا عاقبت بخیرمون کنه ان شالله
نکن من میترسم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نگران نباش عزیزم میدونم سخته .سعی کن گهواره نیای.ب جنگ فک نکن.چشاتو ببند چند لحظه، ده تا نفس عمیق بکش و آروم بازدم کن.بگو من حالم خوبه
من از استرس نمیدونم چرا خندم میگیره
من برعکس همم
عزیزم استرس نداشته باش.فعلا همینجارو زدن
یا خداااا😭😭😭
من که از استرس دارم سکته میکنم 😭
چه خبر شده
من از همه جا بی خبرم
دقیقا منم فقط نگران بچه هامم .خدا بهمون رحم کنه
😭😭😭
خدا خودش رحم کنه من دارم میمیرم از غصه بچه هام 😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.