تروخدا سونومو ببینین سوال قبل

۱ پاسخ

چیزی نی دوهفته جلو بودن و عقب بودن عادیهه .
گاهی خطای سونو هم‌میشه .‌همه چیش خوبه ماشالا

سوال های مرتبط

مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا🦋 مامان دلسا🦋 ۱ ماهگی
مامان آریو مامان آریو ۱۳ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا روزهای ابتدایی تولد